11 października 2019

Kto z kim i dlaczego?

husarz, biało czerwona grafika
Biało- czerwona  łapka z kciukiem w górę pod symbolami prawicy- to ja. 
Kochani, niczego nie zrobiłam przypadkiem.
Na tym blogu znajdziecie co prawda teksty mocno krytyczne wobec niektórych posunięć  rządu (np. wprowadzenie nowej technologii 5G - temat ten w dalszym ciągu będzie pod moją obserwacją) jednak działań, za które szanuję  PiS, jest  dużo więcej niż rzeczy wymagających poprawki.
Nie pomyślcie czasem, że jestem  jakoś stowarzyszona partyjnie albo korzystam z  beneficjów typu  500+...   -  NIE JESTEM i  w żaden sposób nie korzystam finansowo z programów społecznych oferowanych przez ten rząd. Jednak długo by wymieniać przyczyny, dla których będę głosować na prawicę,  a nie chcę by wpis ten stał się tekstem długim i przynudnawym. Powiem tylko jedno- dzięki mojemu Tacie nigdy nie przestałam uczyć się historii, a wiadomo - historia nauczycielką życia, głównie tego społecznego. I najbardziej co mnie cieszy teraz, to ogromne wysiłki ludzi  by podnieść ten kraj gospodarczo i politycznie z klęczek. Dlaczego? Bo Polak tak ma, że prędzej czy później- ale zawsze wyprostuje plecy. Z tego możemy być dumni, bo nasza narodowa genetyka nie ma sobie równych. Nie można natomiast zapomnieć o serwilistycznej postawie takich"Polaków" jak m.in. Radosław  Sikorski, któremu bliżej do Niemiec niż do Polski ( już w 2011 r. jako szef MSZ  wystąpił na forum Niemieckiego Towarzystwa Polityki Zagranicznej w Berlinie ze swoim wykładem- postulatem na temat federacji państw europejskich (w tym Polski) z mocnym (jedynym?) przewodnictwem Niemiec. Prezes PiS J. Kaczyński domagał się wówczas dla Sikorskiego Trybunału Stanu.
Dziś, po latach, widzimy, czym zakończyła się próba rządzenia przez Niemcy (nawet bez federacji, a co by było dopiero, gdyby do federacji doszło???!!! )
i jaką cenę płacą kraje europejskie, które podporządkowały się Merkel.
Również za innych reprezentantów naszego kraju spod znaku PO I PSL można oblać się tylko rumieńcem wstydu (kilka dni temu  Kalinowski z PSL  próbował storpedować wysiłki Wojciechowskiego (PiS) i Polski w ubieganiu się o stanowisko komisarza unijnego do spraw rolnictwa. Po trzykroć wstyd !!!)
Mogłabym tak pisać i pisać, i pisać ... jedno jest pewne: jeśli nie będziemy mieć poczucia własnej wartości jako naród, nie miejmy nadziei, że znajdzie się ktoś w Europie, kto będzie nas szanował i cenił. Polska nigdy więcej  nie powinna już oblekać się w skórę zająca.  
 Pamiętacie tę bajkę Krasickiego?
"Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
Wśród serdecznych przyjaciół psy zająca zjadły". 


Na zakończenie  tekst nie mój, a znaleziony w sieci - ale mogę z czystym sumieniem pod nim się podpisać. 
Ty też pamiętaj - Każdy głos się liczy!
 I tymi słowami inauguruję swoją ciszę wyborczą :))

wzywam wszystkie środowiska patriotyczne, by nie dzielić się przed wyborami


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz