11 listopada 2020

11.11.2020. Co za gracja ...!



To zdjęcie zespołu " Mazowsze" dedykuję wulgarnym dziewczynom, które w ostatnich dniach /"strajk kobiet"/ w całej krasie przedstawiły wszystkie atuty swojej kobiecości. 
Jestem złośliwa? Pewnie nie ja jedna, która miała możność obserwować wasze uliczne dokonania. I nie zamierzam wchodzić w istotę sporu /aborcja na żądanie/, który wyprowadził was na ulicę, bo nie o to tu chodzi. Bardziej o wzorce kobiecości, które przejęłyście od kogoś, kto powinien chodzić tunelami, bo publiczna prezentacja takich  zachowań u normalnych kobiet wywołuje torsje.
Usłyszałam w radiu jakąś wypowiedź polityka, który przy okazji niezmierzonej waszej wulgarności i chamstwa stwierdził coś takiego, co w dużym uproszczeniu brzmi :
 a który mężczyzna chciałby z taką kobietą być?
I wiecie co? Facet ma rację! Już trochę żyję na tym świecie i mam w zanadrzu wiele ciekawych obserwacji. 
Wy dojdziecie do swoich i oby nie było za późno.

Pisałam kiedyś- uliczny kurz opadnie i zostanie  tylko smród.
 A w tym smrodzie wy.

Ale co tam !!!...
 Dziś cieszmy się z wolności! 
Przecież mamy 11.11.2020!

A przy tej okazji popatrzcie sobie na trochę kobiecości, której nie znajdziecie  na swojej ulicy.
Noblesse oblige...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz