
Rzecznik Finansowy notuje rekordowy napływ wniosków od osób, które przed terminem spłaciły kredyty konsumenckie. Domagają się one zwrotu części kosztów, w tym prowizji i opłat przygotowawczych, proporcjonalnie do okresu wcześniejszej spłaty.
W I półroczu 2020 r. do Rzecznika przysłano 2277 wniosków o interwencję związaną z niewłaściwym rozliczeniem przez kredytodawców (banki i firmy pożyczkowe) przedterminowo spłaconych kredytów konsumenckich. To ponad dwukrotnie więcej niż w całym ubiegłym roku.
Uważasz, że Twój bank lub ubezpieczyciel postępuje nieuczciwie?
A może czujesz się pokrzywdzony przez instytucję finansową, ale nie wiesz jakie są Twoje uprawnienia? Skonsultuj się z ekspertami Rzecznika Finansowego. Podpowiedzą Ci, co możesz zrobić dalej w danej sprawie.
22 333 73 28 – dyżur telefoniczny ekspertów z zakresu ubezpieczeń gospodarczych, w szczególności ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, AC, assistance), na życie, NNW, domów i mieszkań, turystyczne, kredytów, małych i średnich przedsiębiorstw, rolnych etc.
22 333 73 25 – dyżur telefoniczny ekspertów z zakresu problemów z bankami i na rynku kapitałowym.
508 810 370 – dyżur telefoniczny ekspertów dla członków Otwartych Funduszy Emerytalnych, uczestników Pracowniczych Programów Emerytalnych oraz osób korzystających z indywidualnych kont emerytalnych.
Poradę eksperta można uzyskać również drogą e-mailową pisząc na adres: porady@rf.gov.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz