11 grudnia 2018

Spokojnie, to tylko awaria, czyli podwójne księgowanie w Getin Banku...

Klienci Getin Banku,  którzy wczoraj płacili za  zakupy kartą, zauważyli  w swoich historiach transakcji nieprawidłowe salda.
Bank podwójnie księgował zakupy, ale -jak twierdzi- problem techniczny został już usunięty i pieniądze wróciły do swoich właścicieli.
Zdarzały się sytuacje, że bank nawet kilkakrotnie księgował pojedynczą transakcję. Salda -jak zapewnia Getin Bank- zostaną skorygowane w ciągu najbliższych dni. 
Wczorajsze awarie dotknęły także m.in. Alior Bank, ING Bank Śląski, Bank Pekao i Bank Millenium. Klienci mieli trudności z logowaniem do bankowości internetowej.
Pewnie wiele osób teraz zagląda do swoich kont i sprawdza stan "na dziś". Ja już to zrobiłam, ponieważ wczoraj dwukrotnie użyłam Karty Getin Banku.
A u mnie jest już wszystko w najlepszym porządku.
                          






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz