![]() |
Pod warunkiem, że rakiety zabierające ludzi na "nieziemskie" wycieczki będą wielokrotnego użytku.
Szefem Bezos jest wymagającym. Kiedyś nie zgodził się na wykupienie dla swoich pracowników biletów autobusowych, "bo wychodziliby z biura, żeby zdążyć na ostatni autobus". Nie przebiera w słowach, krytykuje bez litości. Pracowników wychowuje: gońcie konkurencję niczym gepard polujący na gazelę.
Czy taki człowiek, który znalazł się w październiku 2018 r. na pierwszym miejscu najbogatszych ludzi (z majątkiem 160 miliardów dolarów) może przejmować się tym, co myślą o nim inni ?
Co prawda do niego należy pytanie: "Co myślą o tobie ludzie, kiedy wychodzisz z pokoju?"
... ale czy Bezos jest dobrym przykładem budowania marki osobistej pozytywnymi myślami swoich pracowników? Z pewnością NIE. Co myślą ludzie, kiedy Bezos wychodzi z pokoju?
w 2011 r. jeden z byłych pracowników Amazona wyjawił prawdę:
"Wystąpienie przed Bezosem zawsze kończy się tak, że człowiek siedzi potem w kącie liże rany i stara się przez jakiś czas nie pokazywać w świetle dziennym".
Wiedząc o tym wszystkim zdziwić może fakt, iż Bank Credit Agricole poleca w programie "Do Pierwszej Pracy" budowanie marki w oparciu o taki właśnie przykład, bo Bezos to klasyczny przykład budowania marki w następujący sposób: "Mam w d...e, co myślą o mnie inni, marka to pieniądze.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz